Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze w siedzibie głównej Spółki MPEC przy ul . Płockiej 30/32

W dziale Obsługi Klienta możesz:

  • podpisać umowę sprzedaży ciepła
  • otrzymać materiały informacyjne i aktualną taryfę dla ciepła
  • sprawdzić swoją fakturę za ciepło
  • złożyć osobiście lub telefonicznie reklamacje dotyczące realizacji umowy i rozliczenia za pobrane ciepło.
  • dowiedzieć się o przewidywanych przerwach w dostawie ciepła spowodowanych remontami sieci

Klientów obsługujemy w godzinach

Pn: 07:00 – 15:00
Wt: 07:00 – 15:00
Śr: 07:00 – 15:00
Cz: 07:00 – 15:00
Pt: 07:00 – 15:00

Kontakt telefoniczny:

0-54/ 231-73-18
0-54/ 231-73-25
0-54/ 231-73-17
0-54/ 231-73-08

Na parterze mieści się Kasa czynna :

Pn: 07:00 – 14:00
Wt: 07:00 – 14:00
Śr: 07:00 – 14:00
Cz: 07:00 – 14:00
Pt: 07:00 – 14:00

Adres e-mail: mpec@mpec.com.pl