Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej udostępnia Państwu aplikację e-bok, dzięki której, odbiorcy naszego ciepła będą mogli załatwić wiele spraw bez wychodzenia z domu czy z firmy, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

Z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta mogą skorzystać wszyscy Klienci MPEC, którzy mają podpisaną umowę na dostawę ciepła. Żeby mieć dostęp do aplikacji należy wypełnić formularz na naszej stronie, klikając w okno aplikacji e – bok. Po rejestracji danych w systemie zostanie nadany indywidualny login i hasło, za pomocą których będą mogli Państwo regularnie korzystać zakładki.

Aplikacja daje możliwość dostępu do bieżących informacji dotyczących m.in awarii mających wpływ na ilość i jakość dostarczanego ciepła, planowanych wyłączeń dostaw, terminów letniej przerwy remontowej sieci, czy wprowadzenia nowej taryfy. E – bok to również dostęp do zawartych umów, aneksów, płatności czy windykacji.

Wszelkich informacji na temat działania aplikacji można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta MPEC Spółka z o.o. we Włocławku dzwoniąc pod jeden z podanych poniżej numerów telefonów: 54 231 73 18, 54 231 73 17, 54 231 73 25 lub 54 231 73 08 .

Serdecznie zapraszamy.